Nitro erkend als winnaar van Deloitte Technology Fast 50

MELBOURNE- November 28, 2013-Nitro, een toonaangevende leverancier van oplossingen voor documentproductiviteit en workflow, is erkend als een van de top 50 snelst groeiende technologiebedrijven in Australië. De Deloitte Technology Fast 50 rangschikt en profileert Australische bedrijven, zowel publiek als privaat, die de afgelopen drie jaar de snelste jaarlijkse omzetgroei hebben gerealiseerd (op basis van procentuele omzetgroei tussen 2011 en 2013).

"Deze onderscheiding is een grote eer voor Nitro en we zijn erg trots dat we opnieuw worden vertegenwoordigd als een van de 50 snelst groeiende Australische technologiebedrijven", zegt Adam Nowiski, Nitro's Regional Sales Manager voor Australië en Nieuw-Zeeland. "We hebben de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt, en we vinden het geweldig dat we zoveel Aussische bedrijven mogen rekenen tot de meer dan 500,000 wereldwijde bedrijven die Nitro vandaag de dag gebruikt."

Sam Chandler, Nitro's oprichter & CEO, voegde hieraan toe: "Sinds de oprichting van het bedrijf in Melbourne in 2005, is Nitro steeds sterker geworden en we hebben nu een enorme voetafdruk, niet alleen in Australië, maar over de hele wereld. Onze focus op het bouwen van geweldige producten die het leven van mensen echt makkelijker maken en het consequent nakomen van die belofte heeft met name de afgelopen jaren bijgedragen aan een aanzienlijke groei. Dit zijn spannende tijden voor Nitro en ik ben zo trots op wat we hebben bereikt en wat ons nog te wachten staat."

De samenstelling van de winnaars van dit jaar laat een trend zien voor succesvolle cloud-gebaseerde bedrijfsmodellen, die mooi aansluit bij Nitro's recente release van Nitro Cloud , die nu ook integreert met Nitro Pro 9.

Over Nitro

Bij Nitro veranderen we de manier waarop de wereld met documenten werkt. Van de desktop tot de cloud, wij maken het gemakkelijk om te creëren, te bewerken, te delen, te ondertekenen en samen te werken - online of offline. Ons doel: bedrijven productiever maken. Meer dan 500,000 bedrijven gebruiken Nitro, waaronder meer dan 50% van de Fortune 500. Wij zijn de voorkeurspartner voor PDF-software van Lenovo en onze bekroonde producten, waaronder Nitro Pro en Nitro Cloud, worden maandelijks door miljoenen mensen over de hele wereld gebruikt.

Ons hoofdkantoor is gevestigd in San Francisco, met kantoren in Melbourne (Australië), Dublin (Ierland) en Nitra (Slowakije). Nitro, een van de snelst groeiende particuliere bedrijven ter wereld, is ook meervoudig Inc. 500/5000, BRW Fast 100, Deloitte Technology Fast 50 en Software 500 award winnaar. www.gonitro.com/about.