Persberichten

Nitro lanceert Pro 10 en nieuwe Cloud SaaS-oplossing, waarmee bedrijven sneller documenten kunnen maken, voorbereiden en ondertekenen.

• Nieuwe SaaS-oplossing, Nitro Pro+ 10, gebruikt Nitro Cloud-technologie voor naadloze integratie met onbeperkte mogelijkheden voor e-signing op desktop
  • Volledige suite van Nitro's documenttools nu beschikbaar als abonnementsdienst
  • Nieuwe integraties met documentopslagoplossingen Google Drive, OneDrive en Dropbox

SAN FRANCISCO - juni 9, 2015 - Nitro, de leider in documentproductiviteit, lanceerde vandaag Nitro Pro 10, de nieuwste versie van zijn desktopaanbod, en Nitro Pro+ 10, een nieuwe SaaS-oplossing voor documentproductiviteit. Met de ontwikkeling van Nitro Pro+ 10 zet Nitro zijn innovatiestreven voort na zijn grote financieringsronde in november 2014.

Nitro Pro+ 10 combineert de rijkdom van Nitro Pro met de flexibiliteit van Nitro Cloud tot een toonaangevende oplossing voor documentproductiviteit die de manier waarop bedrijven documenten maken, voorbereiden en ondertekenen versnelt; altijd en overal.

"Nitro blijft de manier waarop de wereld met documenten omgaat veranderen", aldus Sam Chandler, oprichter en CEO van Nitro. "Deze oplossing overstijgt concurrerende oplossingen voor PDF-transformatie en e-handtekeningen en maakt Nitro tot marktleider op het gebied van documentproductiviteit en de enige levensvatbare concurrent voor Adobe Document Cloud."

Met een rijke geschiedenis in het leveren van digitale documentoplossingen helpt Nitro momenteel meer dan 500,000 bedrijven over de hele wereld bij het verbeteren van de documentproductiviteit. Nitro is voortdurend op zoek naar manieren om bedrijven te helpen kostbare knelpunten en inefficiënties weg te nemen, en werkte onlangs samen met de PDF Association aan een enquête onder meer dan 1,200 kenniswerkers om inzicht te krijgen in de gewoonten op het gebied van documentgebruik van de moderne werknemer. Uit het onderzoek bleek dat de grootste uitdagingen op het gebied van documenten het bewerken (55 procent van de respondenten), beoordelen en ondertekenen (31 procent elk) zijn, die de productiviteit negatief beïnvloeden.

Nitro Pro+ 10 bundelt belangrijke cloudgebaseerde integraties van Nitro Cloud om deze uitdagingen te overwinnen, waaronder de mogelijkheid om onbeperkt e-handtekeningen aan te vragen en te ontvangen op de desktop; online opslagintegraties met Google Drive, OneDrive en Dropbox; en online samenwerkingstools om documenten te delen en feedback te geven met online markup en commentaar tools.

"Moderne bedrijven worden nog steeds beperkt door een essentieel zakelijk hulpmiddel dat ze elke dag meerdere uren gebruiken - documenten", aldus Sam Thorpe, productdirecteur bij Nitro. "Bij de ontwikkeling van Pro 10 en Pro+ 10 hebben we nauw samengewerkt met bedrijven uit het hele spectrum, van starters tot Fortune 500 ondernemingen, om een volledig nieuwe oplossing te leveren die speciaal is ontworpen om meer zichtbaarheid en controle over documenten te bieden."

Over Nitro

Nitro is de leider in documentproductiviteit en versnelt de manier waarop bedrijven documenten creëren, voorbereiden en ondertekenen. Altijd en overal.

Meer dan 500,000 bedrijven gebruiken Nitro, waaronder meer dan 50% van de Fortune 500. Nitro is de favoriete PDF-softwarepartner van Lenovo en onze bekroonde producten, waaronder Nitro Pro en Nitro Cloud, worden maandelijks door miljoenen mensen over de hele wereld gebruikt.

Nitro, dat in Australië is opgericht, heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco en kantoren in Melbourne (Australië), Dublin (Ierland) en Nitra (Slowakije). Nitro, een van de snelst groeiende particuliere bedrijven ter wereld, is ook meervoudig Inc. 500/5000, BRW Fast 100, Deloitte Technology Fast 50 en Software 500 award winnaar.

Meer info: www.gonitro.com.

Lauren Suggett, Nitro