Persberichten

Nitro Productivity Suite biedt gestroomlijnde PDF-workflow en elektronische handtekeningen op bedrijfsschaal

Nieuwe productsuite combineert onbeperkte e-handtekeningen met PDF-productiviteitstools om papieren processen te elimineren en digitale transformatie te stimuleren

SAN FRANCISCO – 12 juni, 2018 Nitro Software, Inc. heeft vandaag de Nitro Productivity Suite™ gelanceerd, een oplossing voor documentproductiviteit voor organisaties die print- en operationele kosten willen verlagen door documentworkflows te transformeren naar 100 % digitaal vanaf eind tot eind.

De Nitro Productivity Suite combineert de nieuwste versie van Nitro Pro™ - de toonaangevende vervanger van Adobe® Acrobat® - met Nitro Cloud®, een nieuwe browsergebaseerde toepassing die onbeperkte elektronische handtekeningen en krachtige PDF-productiviteitstools biedt, om één gebruiksvriendelijke, betaalbare oplossing te bieden waarmee ondernemingen de digitale transformatie in hun hele organisatie meetbaar kunnen versnellen. Met de Nitro Productivity Suite kunnen gebruikers opgeslagen documenten openen en bewerken vanuit gangbare cloud- en bedrijfsopslagplaatsen, zoals Dropbox, Google Drive, Box, OneDrive of SharePoint, en via elke browser, inclusief mobiele apparaten, verzoeken om e-handtekeningen indienen.

Met de release van de Nitro Productivity Suite kunnen bedrijven nu alle gebruikers voorzien van PDF-productiviteit en e-handtekeningen via een geïntegreerde desktop- en cloudoplossing die eenvoudig aan te schaffen, te gebruiken, te implementeren en te beheren is. Er zijn ook aanvullende diensten beschikbaar voor in aanmerking komende klanten, waaronder Nitro Admin™, een cloudservice die helpt bij het beheer en de implementatie van gebruikers, en Nitro Analytics™, een beheerde service die inzichten in het gebruik benut om de adoptie te stimuleren en de ROI te maximaliseren.

Nitro, dat in Melbourne, Australië, in 2005 werd opgericht om de PDF-markt te ontwrichten, helpt nu meer dan 650,000 bedrijven, waaronder meer dan de helft van de Fortune 500, om meer van hun kenniswerkers in staat te stellen de productiviteit van documenten te verbeteren. "Onze klanten realiseren zich dat, hoewel meer dan 70% van de documenten in hun organisaties PDF's zijn, minder dan 15% van hun werknemers de mogelijkheden heeft om PDF's te bewerken of deze documenten te e-handtekenen", aldus Sam Chandler, oprichter en CEO van Nitro.

"Bedrijven ervaren vandaag de dag digitale transformatieblokkades. Ze hebben een snellere, eenvoudigere manier nodig om documenten te bewerken, te ondertekenen en te delen in plaats van ze af te drukken, met een pen te ondertekenen, te scannen en te e-mailen," aldus Chandler. "Meer dan de helft van het printen in een organisatie is voor het ondertekenen van documenten. Deze verouderde, inefficiënte documentgewoonten belemmeren niet alleen de voortgang van papierloos werken, maar maken het ook moeilijk om gemeenschappelijke handtekeningworkflows met anderen te volgen en te beheren. Het is de 21e eeuw. Het wordt tijd dat documenten minder pijnlijk en intelligenter worden."

"Ondanks de duidelijke voordelen van het elimineren van dagelijkse, op papier gebaseerde processen, ontbrak het tot nu toe aan een oplossing waarmee bedrijfsorganisaties zowel PDF-productiviteit als eSigning op een kosteneffectieve en schaalbare manier kunnen uitbreiden naar al hun kenniswerkers. Door elke kenniswerker deze noodzakelijke hulpmiddelen voor documentproductiviteit te geven, kunnen onze klanten meer doen met minder, terwijl wij hen helpen de papierloze initiatieven waar zij al jaren naar streven, vooruit te helpen."

Prijzen en beschikbaarheid

De Nitro Productivity Suite is vandaag beschikbaar voor alle klanten. Het individuele pakket is te koop op https://www.gonitro.com/pricing. en omvat een eeuwigdurende licentie voor één gebruiker van Nitro Pro met een beperkt jaarabonnement op Nitro Cloud voor US$159.

Er zijn ook twee abonnementspakketten beschikbaar voor klanten met 11 of meer gebruikers. Het Business-pakket omvat Nitro Pro, Nitro Cloud, Nitro Admin en Nitro VIP Access™-Nitro's pakket voor productupdates en klantenondersteuning. Het Enterprise-pakket voor in aanmerking komende klanten voegt Nitro Analytics, Customer Success en premium Nitro VIP Access toe. Neem contact op met Nitro via https://www.gonitro.com/business voor meer details en prijsopties.

Citaten

"Nitro herontdekt een missiekritische markt van $5,3 miljard", aldus Chandler. "De groei van digitale inhoud en de wildgroei in het bedrijfsleven, gecombineerd met de tekortkomingen van traditionele oplossingen, heeft een enorme kans gecreëerd voor tools en systemen die zijn ontworpen voor de manieren waarop mensen vandaag de dag willen en moeten werken. Uit onderzoek blijkt dat documentproblemen bedrijven beroven van ongeveer een vijfde van hun totale productiviteit. Wij zijn op een missie om dat voor altijd te veranderen."

De Nitro Productivity Suite biedt IT-professionals een gemakkelijk toegankelijk pad om papierloze vooruitgang en innovatie in hun organisaties te versnellen. Denis Pombriant, Managing Principal bij Beagle Research, ziet de release van de Nitro Productivity Suite - en in het bijzonder Nitro Analytics, dat inzicht geeft in adoptiemetriek, functiegebruik en printactiviteit - als een duidelijk bewijs van Nitro's streven om samen te werken met IT-leiders om meetbare voordelen te behalen op het gebied van digitale transformatie en klantervaring. "Met deze nieuwe mogelijkheden kan IT de impact van een oplossing als Nitro kwantificeren, en misschien nog wel belangrijker, de mogelijkheden voor klantenorganisaties aangeven om de resultaten voortdurend te optimaliseren. Meer dan klantgerichtheid is er niet."

Ingenieursbureau Howden ging in 2016 in zee met Nitro om hun missie van PDF-standaardisatie op hun 27 wereldwijde locaties te ondersteunen. Aiden Curran, IT Service Delivery Manager, licht de impact van de Nitro-oplossing op de IT-organisatie van Howden, de eindgebruikers en het bedrijf als geheel toe: "Dankzij de wereldwijde implementatie van Nitro hebben we de training en ondersteuning van gebruikers kunnen vereenvoudigen, en we hebben ook geprofiteerd van een vermindering van de overheadkosten voor aanschaf en naleving van licenties. De functies van Nitro hebben de productiviteit van de gebruikers verhoogd, omdat onze kenniswerkers nu de middelen hebben om documenten gemakkelijk te combineren en te converteren en goedkeuringsworkflows 100% digitaal af te handelen. Dit heeft geleid tot een merkbare vermindering van onze afdrukvolumes in de hele organisatie."

Voor Baker Tilly International helpt de samenwerking met Nitro de efficiëntie te verbeteren door meer documentprocessen 100% digitaal te maken. "Ons Global Office behandelt dagelijks talloze documenten, dus het was voor ons een essentiële vereiste om elke gebruiker een oplossing voor PDF-productiviteit te kunnen bieden", aldus Adam Grainger, directeur IT en projecten. "De oplossing van Nitro is gebruiksvriendelijk, en we zijn ook bezig om meer manieren te vinden om onze documentworkflows te stroomlijnen. We hebben al een positief effect gezien van de implementatie van Nitro Cloud om dagelijkse handtekeningverzoeken sneller en zonder papier af te handelen.

Andrew Clowes, CIO - Australië en Nieuw-Zeeland, maakt bij het wereldwijde vastgoedbedrijf JLL al stappen om deze verloren productiviteit terug te winnen - en nog meer - met behulp van Nitro. "We hebben onszelf een aantal ambitieuze doelen gesteld om alle handmatige processen tegen 2020 te elimineren," aldus Clowes, die in 2016 werd uitgeroepen tot een van de top 25 meest innovatieve CIO's van Australië. Met productiviteit als belangrijkste drijfveer voor de digitale transformatie van het bedrijf, merkte Clowes op: "Het ging om het digitaliseren en wegwerken van papier, maar ook om het invoeren van efficiënte workflows in de organisatie. Door in onze Australische kantoren meer digitale hulpmiddelen zoals Nitro in te zetten, hebben we onze manier van werken opnieuw vormgegeven."

Over Nitro

Nitro is een bedrijf voor documentproductiviteit. Wij maken het voor bedrijfsteams eenvoudig om documenten op elk apparaat te converteren, te delen, te ondertekenen en te analyseren. Nitro is opgericht in 2005 in Melbourne, Australië en wordt gebruikt door meer dan 650 , 000 bedrijven, waaronder meer dan de helft van de Fortune 500 . Het hoofdkantoor van Nitro bevindt zich in San Francisco, met kantoren over de hele wereld. Bereik meer met documenten en maak het werk productiever bij GoNitro.com.

Contactpersoon voor de media:

Lauren Suggett
NitroSoftware, Inc.