Persberichten

Nitro brengt eSigning-oplossing en alternatief voor documentproductiviteit naar Midden-Oosten en Afrika

Nitro gaat digitale transformatie in MEA stimuleren door samenwerking met grootste IT-distributeur in de regio

SAN FRANCISCO - april 8, 2019 - Het Australische documentproductiviteitsbedrijf Nitro heeft zijn wereldwijde groei voortgezet met de eerste distributieovereenkomst van het bedrijf in het Midden-Oosten en Afrika (MEA), door een nieuw partnerschap te sluiten met de grootste IT-distributeur in de regio, Redington Gulf. Het partnerschap maakt kosteneffectieve digitale transformatie mogelijk voor bedrijven van elke omvang in deze markten.

Nitro, met hoofdkantoor in San Francisco en kantoren in Dublin en Londen, heeft in 2005 de PDF-industrie ontwricht door het eerste alternatief voor Adobe Acrobat te bouwen. Met hun nieuwste aanbod, de Nitro Productivity Suite, kunnen bedrijven krachtige PDF-bewerkingstools en onbeperkte mogelijkheden voor eSigning naar elke kenniswerker schalen, terwijl ze inzicht krijgen in het gebruik en de toepassing via het analyseplatform van Nitro.

"Aangezien het kanaal een belangrijk onderdeel is van Nitro's schaalvergrotingsstrategie, zal de samenwerking met Redington het team in staat stellen om snel een aanwezigheid in MEA op te bouwen. Momenteel bestaat meer dan 70% van de documenten in een organisatie uit PDF's, maar slechts 15% van de werknemers heeft momenteel toegang tot eSigning of PDF-productiviteitsoplossingen. Wij helpen organisaties deze inefficiëntie te elimineren door een kosteneffectieve manier te bieden om elke werknemer uit te rusten met de juiste hulpmiddelen om digitaal te werken," aldus Dave Allison, Senior Director of Channel Sales van Nitro.

De kanaalmarkt en partnerverkoop hebben een cruciale rol gespeeld in Nitro's overgang van een Australische startup naar een gevestigde leverancier van zakelijke technologie. Tegenwoordig worden de producten van Nitro gebruikt in meer dan 650,000 bedrijven, waaronder wereldmerken als T-Mobile, Continental, Toyota Financial Services, JLL en Howden Group.

"We zijn erg blij dat Redington onze eerste MEA Value Added Distributor is", aldus Sam Chandler, oprichter en CEO van Nitro. "We kijken ernaar uit om nauw samen te werken met het team daar om hoogwaardige oplossingen en diensten aan te bieden die uiteindelijk onze wederzijdse klanten zullen helpen bij hun digitale transformatie reizen."

Met een uitgebreid partnernetwerk wil Redington nieuwe technologieën naar het Midden-Oosten en Afrika brengen en van Nitro een echt wereldwijd hulpmiddel maken.

"Wij zijn zeer verheugd over de samenwerking met Nitro. Dit partnerschap stelt ons in staat om het huidige aanbod in ons portfolio uit te breiden met een concurrerende softwareoplossing en voorop te lopen op het gebied van documentproductiviteit," aldus Ramkumar Balakrishnan, COO, Redington Gulf.

Over Nitro
Nitro is een bekroonde wereldleider in documentproductiviteit, digitale transformatie en veranderingsbeheer met kantoren in San Francisco, Dublin, Londen en Melbourne. Nitro streeft er niet alleen naar om in de voorhoede van de technologie te blijven, maar om de weg vrij te maken voor de volgende generatie slimmere documenten, van machine learning tot natuurlijke taalverwerking. Ga voor meer informatie over Nitro naar https://www.gonitro.com.

Over Redington

Redington Value is de Value-Added Distribution divisie van Redington Gulf, de grootste distributeur van IT-producten in het Midden-Oosten en Afrika. Redington Value helpt zijn partners in het kanaal de meest optimale IT-oplossingen te leveren aan hun klanten in het Midden-Oosten en Afrika. Deze oplossingen omvatten verschillende technologiedomeinen zoals netwerken, spraak, servers, opslag, software, beveiliging, infrastructuur, cloud en gegevensanalyse.